مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-02دانش

خسروپناه: از وضعیت برگزاری کرسی های آزاداندیشی راضی نیستم


دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: بنده به عنوان دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی از وضعیت برگزاری کرسی های آزاداندیشی راضی نیستم و گله مندم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالحسین خسروپناه دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی صبح امروز در پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و اولین اجلاس سرآمدان آموزشی کشور گفت: امروز وظیفه اهل علم جهاد است، اما جهادی از جنس حکمت و علم.

وی افزود: من دو نکته مدیریتی و معرفتی را عرض می کنم، در زمینه نکته مدیریتی باید بگویم که دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی باید بیش از گذشته به برگزاری کرسی های آزاداندیشی اهتمام بورزدف این مأموریت با شورای اسلامی شدن دانشگاه ها است که باید این امر را جدی بگیرد، آزادانه همراه با اخلاق باید این نشست ها برگزار شود، مسؤولیت اصلی هم با معاونت فرهنگی دانشگاه ها و دفاتر نهادهای رهبری در دانشگاه هاست.

وی افزود: بنده به عنوان دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی از وضعیت برگزاری کرسی های آزاداندیشی راضی نیستم و گله مندم.

خسروپناه گفت: حتما وضعیت این کرسی ها نیاز به اصلاح شود، باید هیأت حمایت از کرسی ها تحول کمی از حیث توسعه موضوعی پیدا کند، باید در تمام زمینه ها کرسی ها برگزار شود، مگر اساتید علوم پایه نظریه ندارد؟ نباید این کرسی ها منحصر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: از وضعیت برگزاری کرسی های آزاداندیشی راضی نیستم

خسروپناه: از وضعیت برگزاری کرسی های آزاداندیشی راضی نیستم