مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-04بين الملل

نقض حقوق بشر با سرپوش گذاشتن بر مسائل زنان در آمریکا


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: آمریکا در مورد نقض حقوق بشر متهم است و بر مساله نقض حقوق زنان در کشور خود، سر پوش می گذارد.

- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: آمریکا در مورد نقض حقوق بشر متهم است و بر مساله نقض حقوق زنان در کشور خود، سر پوش می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترانسیه خزعلی؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در ششمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب که به همت سازمان جوانان حقوق بشر برگزار شد، اظهار کرد:آمریکا در مورد حقوق بشر متهم است، درحالیکه با فرار به جلو و ژست مدعی مآبانه بر مساله نقض حقوق زنان در کشور خود، سر پوش می گذارد.

خزعلی افزود: حقوق زنان آمریکایی در بخش های مختلف از جمله تعدی و آزار جنسی، از هم پاشیدگی ساختار سالم خانواده و خانوارهای تک والد، خشونت و قتل زنان خصوصاً زنان بومی، آمار بالای زندانیان زن، مرگ و میر مادران، همینطور کاستی دریافت دستمزد زنان نسبت به مردان و بسیاری امور دیگر نقض می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، گفتنی است ششمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب به همت سازمان جوانان حقوق بشر، در تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض حقوق بشر با سرپوش گذاشتن بر مسائل زنان در آمریکا

نقض حقوق بشر با سرپوش گذاشتن بر مسائل زنان در آمریکا