مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:522023-07-12اجتماعي

اتمام آسفالت و بهسازی بیش از 20 کیلومتر از راه های روستایی آذربایجان غربی


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اتمام عملیات بیش از 20 کیلومتر از محور های روستایی استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اتمام عملیات بیش از 20 کیلومتر از محور های روستایی استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

جعفرصادقی پور در گفت و گو با ایسنا افزود: از ابتدای فصل کاری سال جاری بیش از 20 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان بهسازی و آسفالت شده اند.

وی افزود: این مقدار شامل 8 پروژه در شهرستان های ارومیه، مهاباد، میاندوآب، پیرانشهر، چایپاره و میاندوآب است که شهرستان سلماس با بهترین عملکرد بیش از 11 کیلومتر را در 3 محور روستایی به بهره برداری رسانده است که محور داراب - دلرزی به عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم سلماس با بیش از 5 کیلومتر در فاز دوم رتبه اول بیشترین مقدار آسفالت را دارد.

وی با بیان اینکه میزان بهره مندی استان ازآسفالت راه های روستایی در سال 1402 بیش از 189 کیلومتر است، عنوان کرد: 32 پروژه دیگر راه های روستایی در سطح استان فعال است که تا پایان فصل کاری به بهره برداری خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام آسفالت و بهسازی بیش از 20 کیلومتر از راه های روستایی آذربایجان غربی

اتمام آسفالت و بهسازی بیش از 20 کیلومتر از راه های روستایی آذربایجان غربی