مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:102023-06-28اجتماعي

همکلاسی سلام؛ دورهمی دانش آموزان ناشنوا بعد ازسه دهه در آمل


دانش آموزان دختر مرکز شبانه روزی ناشنوایان صدیقه طاهره(س) شهرستان آمل بعد از حدود 3 دهه دوباره دور هم جمع شدند و دفتر خاطرات خوش همکلاسی های دهه هفتادی ها را دوره کردند.

- ایسنا/مازندران دانش آموزان دختر مرکز شبانه روزی ناشنوایان صدیقه طاهره(س) شهرستان آمل بعد از حدود 3 دهه دوباره دور هم جمع شدند و دفتر خاطرات خوش همکلاسی های دهه هفتادی ها را دوره کردند.

وصال همیشه شیرین است به ویژه اگر بعد از سالیان سال باشد، فرقی نمی کند وصال عاشق به معشوق، وصال مادر و فرزند، وصال خواهر و برادر، هر دو یا چند نفری که به هر دلیل از یکدیگر دور شده باشند و پس از سال ها دوباره هم را پیدا کنند قطعاً حال و هوای زیبایی دارند.

این بار دوستان قدیمی همدیگر را پیدا کرده اند، دقیق تر بگویم دانش آموزان دختر دهه هفتادی ها این مرکز آموزشی برای کم کردن فاصله ها و مرور خاطرات خوش دوران تحصیل خودشان وارد میدان شده اند.

دیدارها بعد از سه دهه خانم زهرا پرگر یکی از دانش آموزان آن سال ها مرکز شبانه روزی ناشنوایان صدیقه طاهره (س)آمل است، به خبرنگار ایسنا گفت: به صورت اتفاقی توانستیم در فضای مجازی بعد از حدود سه دهه همدیگر را پیدا کنیم.

وی افزود: چند وقتی به صورت شبانه روزی تمامی همکلاسی هایمان را پیدا کرده و قرار گذاشتیم در نخستین هفته تیرماه در این مرکز بار دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکلاسی سلام؛ دورهمی دانش آموزان ناشنوا بعد ازسه دهه در آمل

همکلاسی سلام؛ دورهمی دانش آموزان ناشنوا بعد ازسه دهه در آمل