مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-13ورزشي

روشن سازی آینده همدان با ظرفیت بی بدیل نخبگان


نخبگان همدانی ظرفیت بی بدیل در روشن سازی تصویر آینده استان دارند، اما در صورتیکه این نخبگان در حلقه های میانی، شوراهای اندیشه ورزی، اتاقهای فکر و تصمیم سازی ها دیده و بکار گرفته شوند.

- خبرگزاری مهر ، استان ها: نیاز ایران به تصویر امیدبخش به عنوان اکسیری برای جامعه ما یک ضرورت و الزام است؛ تصویری که با اعتماد به جوانان معنا می یابد و با دیده شدن نخبگان دانشگاهی، علمی، ورزشی، هنری و… می تواند به عرصه ظهور برسد.

حضور نخبگان در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها نه تنها می تواند این مسیر را رقم بزند بلکه می تواند عاملی مؤثر در کاهش تصمیم گیری های نامناسب، بدون خروجی درست، ناقص و یا همراه با موازی کاری ها شود؛ نخبگان با پژوهش های علمی و مستند، با تجربه های تخصصی و با دسترسی به منابع علمی و تجربی درست می توانند مسیر حرکت مدیران را به نحو مناسب روشن سازند و از ورود افراد غیرنخبه و یا افرادی که در ظاهر پژوهشگر و کاربلد هستند، جلوگیری سازند.

تشکیل اتاق های فکر، هیأت ها و شوراهای اندیشه ورزی، کمیسیون های مربوطه و ورود جوانان به این حلقه ها بارقه های امیدی از روشن سازی آینده همدان است، فروردین ماه امسال بود که استاندار همدان با بیان اینکه 100 نفر از نخبگان علمی جذب دستگاه های اجرایی همدان می شوند ، این تصویرسازی روشن را ارائه کرد و بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشن سازی آینده همدان با ظرفیت بی بدیل نخبگان

روشن سازی آینده همدان با ظرفیت بی بدیل نخبگان