مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-12فرهنگي

آغاز به کار دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی در گلستان


استان گلستان میزبان دوازدهمین جشنواره رضوی گلستان است و رقابت بیش از 30 گروه دانش آموزی از سراسر کشور تا ساعتی دیگر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز خواهد شد.

- ایسنا/گلستان استان گلستان میزبان دوازدهمین جشنواره رضوی گلستان است و رقابت بیش از 30 گروه دانش آموزی از سراسر کشور تا ساعتی دیگر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز خواهد شد.

دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی، با اجرای میدانی و پاتوقی بیش از 200 دانش آموز هنرمند از سراسر کشور در پارک شهر گرگان آغاز به کار کرد و ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 21 تیرماه رقابت گروه های شرکت کننده در مراسم در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز خواهد شد.

آیین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی، شامگاه سه شنبه 20 تیرماه با حضور جمعی از مسئولان و بیش از 200 دانش آموز هنرمند شرکت کننده در جشنواره آغاز شد.

در این حضور میدانی پرشور که با استقبال عموم مردم واقع شد؛ دانش آموزان هنرمند با اجرای سرود دست جمعی، ارادت خود را به ساحت امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام نشان دادند.

پس از اجرا در محوطه پارک شهر، کاروان دانش آموزان با همراهی پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) برای حضور در اجرای بزرگ 300 نفره از پارک شهر به سمت میدان ولی عصر و در نهایت تالارفخرالدین اسعد گرگانی حرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی در گلستان

آغاز به کار دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی در گلستان