مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 01:502023-07-20بين الملل

اخراج سفیر سوئد انتظاری متناسب با رفتار آنها است


تردیدی نیست که قرآن از عوامل وحدت انگیز میان مسلمانان است و وزارت امور خارجه در مقابله با واقعه قرآن سوزی باید در بازنگری سطح روابط با سوئد به سرعت تصمیم بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری مهر ، حمایت دوباره پلیس سوئد از قرآن سوزی یک تبعه عراقی الاصل این کشور در کمتر از یک ماه، مسئله ای است که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت.

سلوان مومیکا که بازیگر این سناریو غیر اخلاقی است در سال 2017 به اتهام جنایت جنگی در عراق دستگیر شده بود و سپس با دخالت کشورهای غربی آزاد شده و به سوئد رفته است.

در پی هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نامه نوشت.

در این نامه آمده است: خبر تأسف برانگیز اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، به احساسات و عواطف جامعه مسلمانان جهان و پیروان ادیان الهی شدیداً لطمه وارد ساخته و شوک و نگرانی ناشی از این اقدامات موهن در حال گسترش است.

وزیر خارجه در این نامه نوشت: جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکومیت شدید صدور مجوز از سوی مقامات سوئد برای اقدام موهن و تحریک آمیز جسارت به قرآن کریم -کتاب مقدس مسلمانان جهان- که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ می دهد، قویاً هشدار می دهد که تداوم این اقدام تحت پوشش آزادی بیان، توهین آشکار به جمیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج سفیر سوئد انتظاری متناسب با رفتار آنها است

اخراج سفیر سوئد انتظاری متناسب با رفتار آنها است