مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-11بين الملل

اذعان رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به تضعیف قدرت بازدارندگی این رژیم


رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که قدرت بازدارندگی این رژیم در منطقه به اندازه ای ضعیف شده که طی دهه های اخیر سابقه نداشته است.

- رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که قدرت بازدارندگی این رژیم در منطقه به اندازه ای ضعیف شده که طی دهه های اخیر سابقه نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، گادی آیزنکوت، رییس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تاکید کرد، این رژیم با یک وضعیت پیچیده و ملتهبی روبروست که سال هاست چنین وضعیتی را تجربه نکرده بود.

وی افزود، بازدارندگی رژیم صهیونیستی در منطقه به اندازه ای ضعیف شده که طی دهه های اخیر سابقه نداشته است و در کنار آن احتمال وقوع تشدید بسیار بالاست.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که رسانه های صهیونیستی اعلام کردند، قدرت بازدارندگی و جایگاه این رژیم در سطح بین المللی و نیز در برابر دشمنانش در وضعیت استراتژیک امنیتی قرار دارد و قابلیت های آن در حال فرسایش است.

در این رابطه، رونن منیلس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، هفته ای که گذشت پر از مسائل امنیتی بود؛ عملیات نظامی در جنین، تیراندازی از نوار غزه، شلیک ضد تانک از لبنان، یک عملیات در شهرک کدومیم و عملیاتی دیگر در تل آویو.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به تضعیف قدرت بازدارندگی این رژیم

اذعان رییس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به تضعیف قدرت بازدارندگی این رژیم