مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-18اقتصادي

لزوم استفاده از ظرفیت خورشیدی برای افزایش بهره وری انرژی در یزد


مدیر عامل برق منطقه ای یزد با اشاره به عبور بدون خاموشی و موفق از پیک بار مصرف برق تاکنون در استان گفت: از تمام ظرفیت های موجود خورشیدی استان باید برای تولید برق و افزایش بهره وری در مصرف انرژی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، ابوالفضل اسدی ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران استان با بیان این که خوشبختانه با همکاری مردم و صاحبان صنایع با وجود گذشت بیش از یک ماه از بازه زمانی پیک مصرف برق، این دوره در استان بدون قطعی سپری شده است، اظهار کرد: پیک مصرف پارسال استان 2052 مگاوات بوده و  این میزان در سال جاری تاکنون به رقم 2160 مگاوات رسیده ولی با وجود رشد بالای مصرف، خوشبختانه هیچ مورد خاموشی در بخش خانگی اعمال نشده و در بخش صنعت نیز با همکاری این بخش حتی افزایش 20 درصدی رشد تحویل انرژی نسبت به سال گذشته را داشته ایم.

وی افزود: امسال هیچ مانعی برای تامین برق صنعت سیمان در استان منظور نشده و حتی 40 درصد رشد تحویل انرژی به این حوزه داشتیم تا مشکلی در تامین این مصالح مهم ساختمانی ایجاد نشود و خوشبختانه در همین راستا نیز سیمان یزد دارای پایین ترین نرخ ها در کشور است.

مدیرعامل برق منطقه ای یزد با بیان این که کمتر از پنج درصد جامعه بیش از الگو مصرف می کنند، ابراز امیدواری کرد با رعایت و تعدیل مصرف توسط این مشترکان، برق کاهش یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت خورشیدی برای افزایش بهره وری انرژی در یزد

لزوم استفاده از ظرفیت خورشیدی برای افزایش بهره وری انرژی در یزد