مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-17سياسي

اسلام ناب علوی سرمایه ما در مقابل جنگ نرم دشمن است


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دشمن با جریان رسانه ای که به راه انداخته در جبهه جنگ نرم فعالیت می کند و سرمایه ما اسلام ناب علوی است، مانند اربعین که دشمن بایکوت خبری می کند، - اما مردم همچنان استقبال می کنند و بعد از اربعین دشمن سعی می کند به سرمایه ای که ما جمع کرده ایم حمله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست جامعه نخبگان وعاظ، سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) با بیان اینکه در آیات الهی به نصرت دین اشاره شده است، به جریان فعلی شکل گرفته در کشور اشاره کرد و گفت: جریان فعلی به نوعی نشان دهنده یارگیری دشن در جبهه مردمی است که این یارگیری ها توسط رسانه هایی که در خارج از کشور مدیریت می شوند صورت می پذیرد و متاسفانه رسانه ها 60 درصد ذهن افراد را به خود مشغول کرده اند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر شناسایی جبهه دشمن عنوان کرد: دشمن سعی دارد کار خوب شما را زیر سوال ببرد.

امروز در مواجهه با شبکه های معاند با جریان نبرد نا هماهنگ طرف هستیم، این نبرد ناهمگون در جبهه سیاسی و اقتصادی و فرهنگی مشاهده می شود، می خواهند بمباران تبلیغاتی کنند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: دشمن با جریان رسانه ای که به راه انداخته در جبهه جنگ نرم فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام ناب علوی سرمایه ما در مقابل جنگ نرم دشمن است

اسلام ناب علوی سرمایه ما در مقابل جنگ نرم دشمن است