مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 15:092023-07-12سياسي

ساخت 40 واحد مسکونی برای مددجویان زنجانی از محل زکات


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ساخت 40 منزل مسکونی برای مددجویان زنجانی از محل زکات مشارکتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در جشنواره زکات شهرستان خرمدره اظهارکرد: از جمله اهداف برگزاری جشنواره زکات، ترویج این فریضه دینی و همچنین تجلیل از مودیان برتر در این حوزه است.

  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در زمان حاضر استان زنجان به عنوان یکی از استان های پیشرو در بحث زکات مطرح است و این ماحصل تلاش های استانی بوده است، اضافه کرد: وقتی کاری موفق اجرا می شود، بحث شخص مطرح نیست و آن تفکر و باور دسته جمعی موجب موفقیت شده است.

  وی با اشاره به ارائه 80 هزار خدمت از محل زکات پرداختی در استان افزود: علاوه بر این از محل همین موضوع 40 سرپناه برای خانواده های نیازمند ساخته شده است.

  صالحی همچنین از ساخت 40 پروژه عام ‎ المنفعه از محل زکات مشارکتی در استان خبر داد و اضافه کرد: تهیه جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند، مباحث بهداشتی و درمانی نیز از دیگر موارد هزینه کرد زکات بوده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده آثار پایین دستی زکات است و آثار بالادستی زکات برکتی است که در جامعه شکل می گیرد، افزود: ماحصل این موضوع تقویت کارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 40 واحد مسکونی برای مددجویان زنجانی از محل زکات

ساخت 40 واحد مسکونی برای مددجویان زنجانی از محل زکات