مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-12سياسي

ضرورت توجه جدی به آموزش عوامل برگزاری انتخابات


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مقرر شد در راستای برگزای مطلوب انتخابات در همه حوزه های انتخابیه استان به موضوع آموزش عوامل برگزاری انتخابات به صورت جدی توجه شود.

- محسن حسین میرزایی 21 تیرماه در هفتمین جلسه ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از کارهای خوبی که در ستاد انتخابات امسال انجام می شود برگزاری جلسات مشترک ستاد انتخابات استان با فرمانداران هر حوزه انتخابیه است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه موضوعات مربوط به حوزه انتخابیه لردگان با حضور فرمانداران لردگان، خانمیرزا و فلارد مورد بررسی قرار گرفت، افزود: زیر ساخت های مورد نیاز برای برگزاری مطلوب انتخابات در این حوزه بررسی شد.

حسین میرزایی تصریح کرد: مقرر شد در راستای برگزای مطلوب انتخابات در همه حوزه های انتخابیه استان به موضوع آموزش عوامل برگزاری انتخابات به صورت جدی توجه شود.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل صددرصدی میان عوامل برگزار کننده انتخابات و عوامل هیات نظارت با حفظ استقلال و بی طرفی در چارچوب قانون، گفت: هرچه تعامل بیشتر باشد، راهگشایی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

رییس ستاد انتخابات استان ادامه داد: در خصوص تامین زیرساخت ها در 11 شهرستان تصمیمات خوبی اخذ شد که امیدواریم با این تصمیمات و نصب العین قرار دادن فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه جدی به آموزش عوامل برگزاری انتخابات

ضرورت توجه جدی به آموزش عوامل برگزاری انتخابات