مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-20اجتماعي

90 درصد کودکان کار در گیلان، غیربومی اند


مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه 90 درصد کودکان کار در گیلان از جمله رشت غیربومی اند، گفت: 130 کودک کار خانواده دار در گیلان وجود دارند و به صراحت اعلام می کنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی خدمت بین دانا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت بحرانی در بروز برخی آسیب های اجتماعی از جمله معتادین متجاهر و کودکان کار اظهار کرد: بهزیستی تنها متولی ساماندهی این قشر از آسیب دیدگان نیست بلکه باید همه دستگاه ها، مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه 90 درصد کودکان کار در گیلان از جمله رشت غیربومی اند، افزود: 130 کودک کار خانواده دار در گیلان وجود دارند و به صراحت اعلام می کنم، کودک خیابانی نداریم.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مناسب سازی خیابان ها گفت: مناسب سازی شخصی مددجویان بر عهده بهزیستی است اما در سطح شهر باید مناسب سازی ها با مشارکت شهرداری ها باشد.

خدمت بین دانا از فعالیت 6 مرکز اعصاب روان در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: در این مراکز 800 بیمار اعصاب روان مزمن نگهداری می شوند که برای پوشش بیماران در صف انتظار حداقل دو مرکز نگهداری برای آقایان و بانوان، نیازمندیم.

1200 زوج گیلانی متقاضی فرزند خواندگی  وی از واگذاری حضانت 40 کودک و نوزاد بی سرپرست به زوج های متقاضی فرزند در سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد کودکان کار در گیلان، غیربومی اند

90 درصد کودکان کار در گیلان، غیربومی اند