مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:202023-06-24پزشكي

281 زوج در کلاس مشاوره ازدواج شبکه بهداشت عسلویه شرکت کردند


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: در یک سال اخیر 281 زوج در کلاس مشاوره ازدواج شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدامین شایسته نیا بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته ازدواج از 30 خرداد لغایت 4 تیرماه با شعار ازدواج آسان و آسمانی ، فعالیت های شبکه بهداشت و درمان عسلویه برنامه ریزی و اجرایی شد.

شایسته نیا تصریح کرد: در سال 1401 بالغ بر 281 زوج از تمامی نقاط شهرستان عسلویه و استان های هم جوار در کلاس مشاوره ازدواج شهرستان شرکت کرده و از آموزش های آشنایی با مبانی حقوق، باروری، پیشگیری از سقط و … بهره مند شده اند.

وی توجه به مسائل و مشکلات جوانان در اجرای ازدواج آسان را امری بالقوه دانسته و ادامه داد: بیش از پنج هزار نفر از جمعیت شهرستان عسلویه قشر جوان مجرد هستند که سه هزار و 800 نفر از آن ها را جمعیت مردان تشکیل می دهد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اجرای فعالیت های هفته ازدواج را غنیمتی برای ترویج ازدواج برشمرده و اعلام کرد: برنامه های متنوعی در سطح مراکز خدمات جامع سلامت و ستاد شهرستان ازجمله نشست خانواده محور با موضوع ازدواج جوانان، معرفی تصویری آداب، رسوم و سنت های محلی ازدواج در شهرستان، برگزاری کارگاه های سه گانه قبل، حین و بعد از ازدواج در هفته ازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

281 زوج در کلاس مشاوره ازدواج شبکه بهداشت عسلویه شرکت کردند

281 زوج در کلاس مشاوره ازدواج شبکه بهداشت عسلویه شرکت کردند