مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-01دانش

خانه ملی گفت وگوهای آزاد راه اندازی می شود


دبیر کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی از راه اندازی خانه ملی گفت وگوهای آزاد توسط این شورا به منظور رواج مناظره ها، - دبیر کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی از راه اندازی خانه ملی گفت وگوهای آزاد توسط این شورا به منظور رواج مناظره ها، نقد و نظریه پردازی، ایجاد فضای گفت وگو و آزاداندیشی در دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالکریم بهجت پور در نشست خبری پنجمین اجلاس ملی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و همچنین نخستین اجلاس ملی سرآمدان آموزشی دانشگاه تمدن آفرین و حکمت بیان که امروز در محل شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: هیات حمایت از کرسی های آزاد اندیشی با دستور رهبری فعالیت خود را شروع کرد و از همان سال دبیرخانه این هیات به منظور حمایت از جریان نظریه پردازی، گفت وگو و مناظره در کشور تشکیل شد.

دبیر کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین خاطرنشان کرد: اجلاس کرسی های نظریه پردازی هر دو سال یکبار به منظور تجلیل از نظریه پردازان برگزار می شود.

هیات حمایت از نظریه پردازی جریانی است که تاکنون شورای عالی انقلاب فرهنگی در طول سال ها فعالیت خود و به کمک جمعی از فرهیختگان فعالیت های خود را ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه ملی گفت وگوهای آزاد راه اندازی می شود

خانه ملی گفت وگوهای آزاد راه اندازی می شود