مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-02سياسي

مشکل اشتغال جوانان با تقویت آموزش های مهارتی برطرف می شود


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی در میدان کار می رویم، در حوزه بهره وری و افزایش کیفیت تولیدات می رویم، جای پای دانشگاه مشخص نیست و با عدم توجه به بحث های آمایشی و توسعه بی رویه برخی رشته های دانشگاهی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، منصورعلی زارعی صبح امروز در دیدار با سرپرست دانشگاه علمی کاربردی مازندران اظهار کرد: برای حل مشکل اشتغال راهی جز تقویت آموزش های مهارتی نداریم.

وی بیان کرد: با وجود تعدد دانشگاه ها ، مراکز آموزشی عالی و اعضای هیات علمی، دانش آموختگان صاحب مهارت تربیت نکردیم و در حوزه اشتغال در بخش های مختلف اقتصادی نتایج خوبی نداشتیم چرا که نتوانستیم ارتباط صنعت و دانشگاه به طور سیستمی برقرار کنیم.

زارعی افزود: وقتی در میدان کار می رویم، در حوزه بهره وری و افزایش کیفیت تولیدات می رویم، جای پای دانشگاه مشخص نیست و با عدم توجه به بحث های آمایشی و توسعه بی رویه برخی رشته های دانشگاهی، نه تنها فارغ التحصیلان را به سمت اشتغال هدایت نکردیم بلکه در برخی موارد زمینه های اشتغال را از بین بردیم.

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال های اخیر و با تاکیدات مقام معظم رهبری، همت مجلس و دولت سیزدهم مسیر درستی در حوزه آموزش مهارتی ریل گذاری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اشتغال جوانان با تقویت آموزش های مهارتی برطرف می شود

مشکل اشتغال جوانان با تقویت آموزش های مهارتی برطرف می شود