مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-17فرهنگي

برنامه ای برای دلجویی از نوازندگان بلاتکلیف ارکستر سمفونیک تهران


رویداد سیزدهمین سالگرد فعالیت های مجموعه «ایستگاه» با حضور سفیران فرهنگی و هنری کشورهای پنج قاره، ظهر دیروز 25 تیرماه در باغ موزه ایرانی برگزار شد.

- رویداد سیزدهمین سالگرد فعالیت های مجموعه ایستگاه با حضور سفیران فرهنگی و هنری کشورهای پنج قاره، ظهر دیروز 25 تیرماه در باغ موزه ایرانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد 13 سالگی این مجموعه با حضور نوازندگان ارکستر سمفونیک برگزار شد تا به این صورت به نوعی از آنها دلجویی شده باشد.

چندی پیش نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران اعلام کردند، 40 نفر از آنها به علت آنچه شرکت نکردن در آزمون نوازندگی ارکستر از طرف بنیاد رودکی خوانده می شود اخراج شده اند.

پس از آن بنیاد رودکی طی بیانیه ای اعلام کرد که هیچ نوازنده ای از ارکستر اخراج نشده و حضور در ارکستر حق پذیرفته شدگان آزمون نوازندگی است.

برنامه 13 سالگی ارکستر ایستگاه که با حضور و هنرنمایی این نوازندگان همراه و شامل 4 ایستگاه هنری از جمله موسیقی کلاسیک ایرانی، فولک، کلاسیک و جَز بود.

مجموعه خصوصی فرهنگی هنری ایستگاه، با نگاه صلح جهانی در قالب اصالت و تخصص کاری خود در بخش فرهنگ و هنر میزبان سفرا و رایزنان فرهنگی چندین کشور از تمامی قاره ها که شامل استرالیا، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی، سوییس، فیلیپین، مکزیک، ترکیه، ساحل عاج و همچنین هنرمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای برای دلجویی از نوازندگان بلاتکلیف ارکستر سمفونیک تهران

برنامه ای برای دلجویی از نوازندگان بلاتکلیف ارکستر سمفونیک تهران