مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-11ورزشي

نخستین همایش بزرگ استعدادهای دو صحرانوردی استان همدان برگزار می شود


با انتخاب 400 دونده منتخب و مستعد از میان 8000 دونده از 450 روستا و محلات شهری در طول یک سال گذشته، با پیگیری برترین هیأت ورزشی استان، نخستین همایش بزرگ استعدادهای دو صحرانوردی استان همدان با حضور مسئولان ارشد و کنگره 8000 شهید استان برگزار می شود.

- ایسنا/همدان با انتخاب 400 دونده منتخب و مستعد از میان 8000 دونده از 450 روستا و محلات شهری در طول یک سال گذشته، با پیگیری برترین هیأت ورزشی استان، نخستین همایش بزرگ استعدادهای دو صحرانوردی استان همدان با حضور مسئولان ارشد و کنگره 8000 شهید استان برگزار می شود.

نخستین همایش بزرگ برگزیدگان استعدادیابی دو صحرانوردی استان همدان 25 تیرماه همزمان با سالروز شهادت جمعی از نمازگزاران همدانی در بمباران هوایی ورزشگاه قدس همدان در ورزشگاه شهدای قدس برگزار خواهد شد.

هیأت دوومیدانی که به عنوان برترین و مدال آورترین هیأت ورزشی استان همدان براساس ارزیابی های اداره کل ورزش و جوانان استان به شمار می رود، طی یک سال گذشته با وجود بودجه بسیار محدود اقدام به برگزاری مسابقات و رویدادهای مختلف در سرتاسر شهرستان ها و دورترین نقاط استان به ویژه روستاهای مناطق محروم کرده است.

در این همایش بزرگ، 400 دونده مستعد که از میان 8000 دونده در 450 روستا و محله شهری طی یک سال گذشته شناسایی و برگزیده شده اند، در مسابقات حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش بزرگ استعدادهای دو صحرانوردی استان همدان برگزار می شود

نخستین همایش بزرگ استعدادهای دو صحرانوردی استان همدان برگزار می شود