مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-09سياسي

شهرستان های استان سمنان آماده برگزاری اجلاسیه شهدا می شوند


فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه شهرستان های استان آماده برگزاری اجلاسیه شهدا می شوند، گفت: پیگیر زمان بندی یادواره های قشری شهدا مانند اصناف، - معلمان و .

نیز در استان هستیم.

سردار حمید دامغانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، قبل از اجلاسیه بزرگ متمرکز شهدای استان سمنان، اجلاسیه هایی در شهرستان های استان برگزار خواهد شد، تاکید کرد: برنامه ریزی برای برگزاری این اجلاسیه ها انجام شده و برخی شهرستان ها آماده برگزاری این رویداد فرهنگی و معنوی هستند.

وی با بیان اینکه بعد از اجلاسیه های شهرستانی نوبت به اجلاسیه مرکزی استانی سه هزار شهید خواهد رسید، ابراز کرد: در کنار این موضوع اجلاسیه های قشری شهدای استان سمنان مانند روحانی، اصناف و … پیگیری و زمان بندی هایی برای آنان مشخص خواهد شد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه یکی از تأکیدات ما این است که در برگزاری اجلاسیه ها از تولیدات فاخر فرهنگی و هنری به خصوص جوانان بهره گیری شود، گفت: تولید آثار سمعی و بصری در سطح استانی و ملی، در دستور کار قرار دارد.

دامغانی از دیده شدن ساز و کارهای لازم برای انتشار کتاب با موضوع شهدای استان سمنان خبر داد و افزود: تلاش شده تا از تمام ظرفیت های بومی استان در این زمینه بهره گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های استان سمنان آماده برگزاری اجلاسیه شهدا می شوند

شهرستان های استان سمنان آماده برگزاری اجلاسیه شهدا می شوند