مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-22اجتماعي

نهمی ها برای تغییر نتایج برگه هدایت تحصیلی می توانند شهریور امتحان دهند؟


به گفته معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، آغاز پیش ثبت نام پایه دهم در سامانه my.

medu.

ir به لحاظ فنی مشکلی ندارد و پس از ثبت نمرات تمامی دانش آموزان پایه نهم تا هفته آینده، - به گفته معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، آغاز پیش ثبت نام پایه دهم در سامانه my.

medu.

ir به لحاظ فنی مشکلی ندارد و پس از ثبت نمرات تمامی دانش آموزان پایه نهم تا هفته آینده، پیش ثبت نام پایه دهم در این سامانه فعال می شود.

محمد مهدی کاظمی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به اینکه با توجه به صدور برگه های هدایت تحصیلی چرا پیش ثبت نام پایه دهم در سامانه my.

medu.

ir باز نمی شود؟، اظهار کرد: این سامانه به لحاظ فنی مشکلی ندارد، منتظر ثبت نمرات تعدادی از دانش آموزان هستیم که اگر این امر انجام شود تا هفته آینده ثبت نام پایه دهم در این سامانه فعال می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر اینکه آیا دانش آموزان می توانند برای تغییر نتایج برگه هدایت تحصیلی مجددا شهریورماه در آزمون علمی پایه نهم شرکت کرده و با کسب نمره لازم در رشته هایی که مد نظر دارند ثبت نام کنند؟، توضیح داد: ممکن است در شورای سیاست گذاری هدایت تحصیلی تصمیم بگیریم که این فرصت در اختیار دانش آموزان قرار دهیم اما این امر مشروط به این است که ظرفیت خالی در آن رشته ها وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمی ها برای تغییر نتایج برگه هدایت تحصیلی می توانند شهریور امتحان دهند؟

نهمی ها برای تغییر نتایج برگه هدایت تحصیلی می توانند شهریور امتحان دهند؟