مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-18اقتصادي

گردشگری عشایری در چهارمحال و بختیاری کلید خورده است


شهرکرد_ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در مسیر کوچ عشایر امکان تعریف طرح های اقتصادی متعدد وجود دارد، - گردشگری عشایری در این استان کلید خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کاظم منزوی پیش از ظهر سه شنبه در دوره آموزشی آشنایی با بازاریابی تولیدات عشایری ویژه رؤسای ادارات بهسازی امور تولید امور عشایر کشور و تشکل های عشایری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ طرح حمایت از زنجیره های ارزش توسط وزارت کشور، اظهار کرد: اقداماتی در همین راستا در استان آغاز شده است، گردشگری عشایری در این استان کلید خورد و امیدواریم بتوانیم برای فعالان این حوزه مجوز فعالیت صادر کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در مسیر کوچ عشایر امکان تعریف طرح های اقتصادی متعدد وجود دارد، می توانیم جذابیت های بسیاری ایجاد کنیم تا گردشگران به این سمت جذب کنیم، جشنواره های متعدد را نیز می توان برنامه ریزی کرد.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری پتاسیل های اجرایی بالایی دارد، گفت: زیرا بر یک حوزه تمرکز دارند، در حالیکه حوزه کاری اداره ای مانند جهادکشاورزی بسیار گسترده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری عشایری در چهارمحال و بختیاری کلید خورده است

گردشگری عشایری در چهارمحال و بختیاری کلید خورده است