مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-19حوادث

بازداشت 2 عنصر ضدامنیتی شرق کشور/ کشف 300 سلاح غیرمجاز و جنگی در جنوب کرمان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر ورود یک محموله قاچاق سلاح و مهمات به پهنای جغرافیایی استان کرمان، - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از بازداشت 2 عنصر ضدامنیتی شرق کشور و انهدام چهارمین باند سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر ورود یک محموله قاچاق سلاح و مهمات به پهنای جغرافیایی استان کرمان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضایی و اداره کل اطلاعات استان کرمان قرار گرفت.

وی افزود: در این عملیات پس از انجام یک سری اقدامات پیچیده اطلاعاتی، باند مذکور مورد ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت و دو نفر از عناصر ضد امنیتی سابقه دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان کرمان تصریح کرد: در این عملیات مأموران اداره اطلاعات جیرفت 24 قبضه سلاح کمری و بیش از 400 عدد فشنگ به همراه یک دستگاه خودرو را از اعضای این باند کشف و ضبط کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 عنصر ضدامنیتی شرق کشور/ کشف 300 سلاح غیرمجاز و جنگی در جنوب کرمان

بازداشت 2 عنصر ضدامنیتی شرق کشور/ کشف 300 سلاح غیرمجاز و جنگی در جنوب کرمان