مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-22ورزشي

صدرنشینی نوجوانان ایران با برتری مقابل بزرگسالان مغولستان


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت های آسیای مرکزی تیم ملی بزرگسالان مغولستان را از پیش رو برداشت و به صدر جدول صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت های والیبال لیگ ملت های آسیای مرکزی از روز یکشنبه 28 خرداد به میزبانی شهر چولپان قرقیزستان آغاز شده است و تیم ملی نوجوانان کشورمان که به نمایندگی از ایران در این مسابقات شرکت کرده است از ساعت 11:30 امروز (پنجشنبه یک تیر) و در سومین دیدار خود به مصاف مغولستان رفت.

تیم ملی والیبال بزرگسالان مغولستان که تا به اینجای کار صدرنشین رقابت ها بود در این مسابقه سه بر صفر مغلوب شاگردان وکیلی شد تا تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با کسب 9 امتیاز از 3 برد متوالی بالاتر از مغول ها و قرقیرستان الف به صدر جدول صعود کند.

تیم ایران در این بازی با ترکیب عمران کوک جیلی، طاها بهبودنیا، مانی علیخانی، امیرعلی دولتی، ابوالفضل مهدیان، سید متین حسینی و مرتضی طباطبایی (لیبرو) وارد زمین شد.

بازی در ست اول با برتری دو امتیازی شاگردان وکیلی شروع شد و با اینکه مغول ها عزم خود را برای قهرمانی در این رقابت ها جزم کرده بودند، اما با افزایش اختلاف به سه امتیاز سرمربی حریف در امتیاز 17 بر 14 زمان استراحت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی نوجوانان ایران با برتری مقابل بزرگسالان مغولستان

صدرنشینی نوجوانان ایران با برتری مقابل بزرگسالان مغولستان