مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-12پزشكي

تشکیل بیش از 15 هزار پرونده بیماری مزمن در استان مرکزی/خدمات بیماران خاص رایگان است


مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: سال گذشته بالغ بر 10 مرکز پیشگیری از بیماری های مزمن در استان فعال و 15 هزار و 993 پرونده بیماری مزمن تشکیل شد.

- ایسنا/مرکزی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: سال گذشته بالغ بر 10 مرکز پیشگیری از بیماری های مزمن در استان فعال و 15 هزار و 993 پرونده بیماری مزمن تشکیل شد.

روح الله سهرابی 21 تیرماه 1402 در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: روزانه حدود 14 هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مراجعه می کنند و در سال گذشته بیش از 15 هزار عمل جراحی و 5 میلیون خدمت سرپایی در قالب 2 میلیون خدمت مربوط به ویزیت پزشکان انجام شده و 886 مرکز طرف قرارداد درمان تامین اجتماعی استان هستند.

وی یکی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی را توسعه کمی و کیفی خدمات درمانی دانست، افزود: هدف سازمان کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان و افزایش خدمات است و در این راستا طی 3 سال اخیر در مراکز ملکی ارائه خدمات رایگان و فرانشیز حذف شده است و لوازم پزشکی نیز برای بیماران خریداری می شود.

تمامی خدمات برای تمامی بیماران خاص رایگان است.

سهرابی با بیان اینکه با توجه به قانون جوانی جمعیت، تحت پوشش قرار دادن زوجین نابارور در دستور کار قرار گرفت، افزود: در سال گذشته 1298 پرونده در استان تشکیل شد و 63 قلم داروی درمان و 23 قلم تجهیزات و 56 قلم آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 15 هزار پرونده بیماری مزمن در استان مرکزی/خدمات بیماران خاص رایگان است

تشکیل بیش از 15 هزار پرونده بیماری مزمن در استان مرکزی/خدمات بیماران خاص رایگان است