مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-19فرهنگي

بازدید رییس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه بازپرس + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، «پیمان جبلی» رییس سازمان صدا و سیما به همراه جمعی از مدیران سیما از پشت صحنه «سریال بازپرس» دیدن کرده و در جریان روند تولید این سریال قرار گرفتند.

- پیمان جبلی به همراه جمعی از مدیران سیما از پشت صحنه سریال بازپرس بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما به همراه جمعی از مدیران سیما از پشت صحنه سریال بازپرس دیدن کرده و در جریان روند تولید این سریال قرار گرفتند.

پیمان جبلی پس از بازدید از پشت صحنه دقایقی را با عوامل و بازیگران به گفتگو پرداخته و نظرات آن ها را درباره همه سختی ها و روند تولید این سریال شنیدند.

گفتنی است سریال بازپرس که روند داستانی یک پرونده فساد اقتصادی را پی می گیرد روز های شنبه تا سه شنبه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود.

سریال بازپرس به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که آن را حسین تراب نژاد بعد از مدت ها پژوهش از پرونده های واقعی نوشته است و پخش آن از دهم تیرماه آغاز شده است.

فیلمنامه ی سریال بازپرس از بین پرونده های واقعی فساد اقتصادی انتخاب شده است و به همین دلیل در سکوت خبری ضبط شده و اکنون به مناسبت هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه بازپرس + عکس

بازدید رییس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه بازپرس + عکس