مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-05سياسي

آمار خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد بالا است/فراوانی نزاع دراستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمار خودکشی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بالا است به طوری که رتبه اول تا سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد هاشمی مهر بعدازظهر چهارشنبه در همایش دهیاران شهرستان بویراحمد در یاسوج افزود: باید به کمک دهیاران، ریش سفیدان و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و سنت های خوب گذشتگان با این آسیب اجتماعی مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه نقش دهیاران برای فرهنگ سازی در روستاها برای کاهش استفاده از اسلحه و حتی دیگر آسیب های اجتماعی مورد توجه است، گفت: دوران تیراندازی در مراسمات عروسی و عزا تمام شده اما هنوز در برخی روستاهای استان کاربرد دارد و دهیاران می توانند در مبارزه با این فرهنگ به نهادهای فرهنگی و اجتماعی کمک کنند.

هاشمی مهر تصریح کرد: نزاع دسته جمعی از مشکلات و آسیب های اجتماعی موجود در استان است که دلایل عمده ای همچون بیکاری، فقر و مشکلات مالی زمینه ساز آن است و دهیاران می توانند نزاع های دسته جمعی را به خوبی مدیریت کنند و از ظرفیت ریش سفیدان در این راستا استفاده شود.

وی افزود: بر اساس آمارهایی که به تازگی منتشر شده استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث نزاع دسته جمعی بر اساس جمعیت، علی رغم اینکه در رتبه 31 کشور قرار دارد به لحاظ فراوانی نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد بالا است/فراوانی نزاع دراستان

آمار خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد بالا است/فراوانی نزاع دراستان