مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 18:002023-06-27سياسي

پویش عید تا عید ویژه بهزیستی البرز برگزار می شود


مدیر کل بهزیستی استان البرز از اجرایی شدن ارائه کمک رسانی به مددجویان در قالب پویش عید تا عید از عیدسعید قربان تا عید سعید غدیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی البرز، عصر امروز،در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح پویش عید تا عید، گفت: با توجه به اینکه عید سعید قربان فرصتی مغتنم برای قربانی کردن به نفع افراد نیازمند جامعه است این طرح با هدف جذب حداکثری مشارکت های مردمی ضمن بهره مندی از پتانسیل و ظرفیتهای مشارکتی مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در راستای ارائه خدمت رسانی به جامعه هدف در حال اجراست و از 8 تیرماه آغاز می شود و تا 16 تیرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در خصوص راه های مشارکت نقدی خیرین در این امر خداپسندانه، اظهار کرد: نیکوکاران عزیز می توانند مبالغ نقدی خود را با هدف کمک به نیازمندان، افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و افراد آسیب دیده و یا در معرض آسیب از طریق شماره کارت 6367957055485077 و یا کد دستوری #250000*6655* به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز نزد بانک مرکزی واریز نمایند.

محمدی فلاح در خصوص روشهای مشارکت غیر نقدی و نذورات همشهریان گفت: راه های مشارکت غیرنقدی برای همشهریان و خیرین عزیز از طریق مراجعه به ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش عید تا عید ویژه بهزیستی البرز برگزار می شود

پویش عید تا عید ویژه بهزیستی البرز برگزار می شود