مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-05حوادث

کشف یک راس بچه آهو از یک منزل مسکونی در مشهد


با حضور به موقع ماموران کلانتری سناباد مشهد یک راس بچه آهو از یک منزل مسکونی کشف و تحویل محیط زیست شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد گفت: با حضور به موقع ماموران کلانتری سناباد مشهد یک راس بچه آهو از یک منزل مسکونی کشف و تحویل محیط زیست شد.

سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان مبنی بر صدای پی در پی و مشکوک یک بره در یک منزل مسکونی در محدوده خیابان سناباد بلافاصله تیمی از ماموران این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد که مالک منزل 2 روز پیش به جرم نزاع دستگیر و روانه زندان شده و ماموران کلانتری سناباد با توجه به قطع نشدن صدای بره با کسب مجوز قضایی وارد منزل شدند.

نگهبان بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از منزل موردنظر، بره آهویی که بدون آب و علف در داخل حمام حبس شده بود را کشف کردند.

با حضور به موقع ماموران کلانتری سناباد این بره آهو که از تشنگی و گرسنگی رمقی برایش نمانده بود از مرگ حتمی نجات یافت و بلافاصله تحویل ماموران اداره محیط زیست شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس ضمن برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه حافظ منابع طبیعی و محیط زیست نیز بوده و هرگز اجازه نخواهد داد تا شکارچیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک راس بچه آهو از یک منزل مسکونی در مشهد

کشف یک راس بچه آهو از یک منزل مسکونی در مشهد