مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-25اقتصادي

حمایت از هنرمندان صنایع دستی در کجای قانون قرار دارد؟


صنایع دستی که به عنوان یک موتو محرک پیشران در جوامع محلی با امکان سرمایه های گذاری خرد و پربازده مطرح است هنوز در نزد قانون گذار و نهاد بالادستی تنها و فرید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، باید با سرمایه گذاری جدی صنایع دستی استان را رونق کامل داد و با سیاست گذاری صحیح راه ورود گسترده تولیدات هنرمندان ایرانی را به بازارهای جهانی هموار ساخت.

، صنایع دستی ما بسیار ارزشمند است و حکایت از همان تمدن دارد، ما در صنایع دستی می توانیم خیلی کار کنیم و تحول ایجاد کنیم.

، در قسمت صنایع دستی، مثلاً در زمینه لباس و تزیینات آن، که خیلی مهم است، هم ارزش افزوده زیادی دارد و هم طراحی متنوع و هم می تواند معرف قومیت های ما باشد.

باید از همه فرصت ها و مشخصه های قومی استفاده کنیم.

هر قسمتی از کشور در فرهنگ و نوع پوشش، مشخصه های خاص خود را دارد که اسامی محلی خاص خود را دارا است و ما باید از این ها در تنوع استفاده کنیم.

اینها چیزهایی است که می تواند خانم ها را شاغل کند.

، صنایع دستی تنوعی که دارد، تجملی که دارد و ذوقی که در آن به کار رفته، زیبا و همه کس پسند است و… اینها تنها بخشی از سخنان مقام معظم رهبری درباره صنایع دستی است، رهبر انقلاب نه تنها در کلام بلکه در عمل هم حمایت خود را از هنر سنتی و صنایع دستی ایران نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از هنرمندان صنایع دستی در کجای قانون قرار دارد؟

حمایت از هنرمندان صنایع دستی در کجای قانون قرار دارد؟