مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-14سياسي

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی حیدربابای شهریار برگزار شد


آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی حیدر بابای شهریار در روستای خشکناب از توابع بخش تیکمه داش شهرستان بستان آباد برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی حیدر بابای شهریار در روستای خشکناب از توابع بخش تیکمه داش شهرستان بستان آباد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه شهرستان بستان آباد روز جمعه 23 تیرماه، در این آیین گفت: شهریار زاهد شب و دیندار صبح بود و شعرهای شهریار در وصف همه مردم ایران، رزمندگان و ائمه اطهار بوده و پیام سعادت بشری در شعرهای شهریار اظهر من الشمس است.

حجت الاسلام عبدالغفار غفاری، اظهار کرد: استاد شهریار خالق بزرگ شعر آیینی علی ای همای رحمت می باشد که با توسل به ائمه اطهار به جایگاه واقعی خود رسیده است و افتخار خادمی 14 معصوم را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: این جمع حاضر در برای تجلیل از مقام شهریار شیرین سخن که افتخار ایران اسلامی است گرد هم آمده اند تا ارادت قلبی خود را به مقام شامخ آن استاد بزرگ نشان دهند.

نماینده مردم شهرستان بستان آباد نیز در ادامه گفت: شهریار افتخار غزل است و عیار غزل با شعرهای شهریار سنجیده می شود چرا که شهریار چشمه سار غزل در کشور است.

غلامرضا نوری قزلجه خاطر نشان کرد: همه ادارات، انجمن ها، سمن ها و سایر متولیان در برگزاری این مراسم دخیل هستند و زحمات شبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی حیدربابای شهریار برگزار شد

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی حیدربابای شهریار برگزار شد