مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-26سياسي

سوءتفاهم بر سر یک بخشنامه/ تعامل دولت و مجلس چه شد؟


علی رغم آنکه وزیر کشور برای نشان دادن حسن نیت خود در همراهی با نمایندگان مجلس، بند جنجالی بخشنامه اخیر وزرات کشور را لغو کرد، اما برخی از نمایندگان از مواضع خود کوتاه نمی آیند.

- - گروه سیاست: همه چیز از یک بخشنامه شروع شد.

ماجرا از این قرار بود که اخیراً معاونت سیاسی وزارت کشور در بخشنامه ای محرمانه به استانداران، فرمانداران و رؤسای ستادهای انتخاباتی سراسر کشور اعلام کرد با توجه به اینکه در اسفند 1402 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، برای جلوگیری از سوءاستفاده تبلیغاتی، از حضور نمایندگان در جلسات و برنامه های با اهداف خاص و هماهنگ نشده اجتناب کنند.

در بخشی از این بخشنامه آمده است: فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان ها در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.

اعتراض نمایندگان به بخشنامه وزارت کشور این همان بخشی از بخشنامه بود که با واکنش منفی جمعی از نمایندگان مجلس همراه و در صحن مجلس تذکرات متعددی درباره آن مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءتفاهم بر سر یک بخشنامه/ تعامل دولت و مجلس چه شد؟

سوءتفاهم بر سر یک بخشنامه/ تعامل دولت و مجلس چه شد؟