مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:082023-07-14سياسي

حضور میلیونی مردم در جشنها نشان از نیاز جامعه به شادی حلال دارد


حضور میلیونی مردم در جشنهای غدیر 1402 ریشه در احساس نیاز جامعه به شادیهای دسته جمعی و حلال در دایره آموزه های دینی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو در نماز جمعه این هفته شهرستان نایین با بیان اینکه سالمندی یک مقطع از حیات انسانی است و در دین اسلام، درباره توجه به سالمندان بسیار سفارش شده است، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند که وجود پیران سالخورده در میان شما باعث افزایش فیض الهی و افزایش برکت در نعمت الهی است و از ما نیست کسی که به پیران سالخورده بی احترامی کند.

وی ادامه داد: وظیفه مردم نسبت به قشر سالمند در جامعه، احترام و تکریم است و دولت نیز باید به این دسته افراد و بازنشستگان توجه ویژه داشته باشد چرا که کارگران و کارمندان فعلی، آینده خود را در بازنشستگان مشاهده می کنند و اگر وضعیت بازنشستگان و سالمندان از لحاظ اقتصادی و معیشتی مناسبت نباشد، این روحیه نا امیدی و کم کاری در میان کارمندان و کارگری فعلی ما ایجاد خواهد شد.

امام جمعه شهرستان نایین با بیان اینکه رسیدگی ویژه به سالمندان در راستای امید آفرینی از وظایف دولت است، گفت: کسانی که بازنشسته می شوند باید در صورت توان خود را به کاری سبک مشغول و از خانه نشینی دوری کنند و تسلیم پیری نشوند و در این راستا تأمین اجتماعی وظایف مهمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میلیونی مردم در جشنها نشان از نیاز جامعه به شادی حلال دارد

حضور میلیونی مردم در جشنها نشان از نیاز جامعه به شادی حلال دارد