مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-04اقتصادي

اطعام 5 هزار مددجو در عید غدیرخم/12 میلیارد زکات جمع آوری شده است


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم بیش از 5 هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین مددجویان کمیته امداد توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل قدیمی در تشریح برنامه های عید غدیرخم در کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: همزمان با عید قربان 8 تن گوشت قرمز و 1.

5 تن مرغ بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان اردبیل توزیع شد.

وی با اشاره به ثبت اطلاعات هزینه ای در مراکز نیکوکاری اردبیل به مبلغ 5 میلیارد و 600 میلیون تومان خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا این اطلاعات به صورت دقیق ثبت و عملکرد مراکز نیکوکاری به صورت شفاف و روشن تبیین شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: بعد از جمع بندی احسانات و مساعدت های مردم در عید قربان در تدارک برپایی سفره های احسان در عید غدیرخم هستیم که در روزهای آینده شاهد گستردگی برنامه ها در آستانه عید غدیرخم خواهیم بود.

قدیمی بیان کرد: قرار است در اردبیل 5 هزار پرس غذای گرم تهیه و تدارک دیده شود تا با همکاری مراکز نیکوکاری شاهد توزیع آنها باشیم.

جمع آوری 550 میلیون تومان زکات واجب در اردبیل معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: در این ایام کمیته امداد مشغول جمع آوری زکات واجب کشاورزان است که تاکنون 2 میلیارد و 200 میلیون تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام 5 هزار مددجو در عید غدیرخم/12 میلیارد زکات جمع آوری شده است

اطعام 5 هزار مددجو در عید غدیرخم/12 میلیارد زکات جمع آوری شده است