مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-02سياسي

نگاه برنامه هفتم توجه به مهارت و ایجاد اشتغال است


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم توسعه، نگاه بلندی به بحث مهارت دارد تا ارتباط علم و دانش با مهارت و تولید به صورت معنا داری برقرار و زنجیره آن با اشتغال کامل شود.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم توسعه، نگاه بلندی به بحث مهارت دارد تا ارتباط علم و دانش با مهارت و تولید به صورت معنا داری برقرار و زنجیره آن با اشتغال کامل شود.

منصورعلی زارعی امروز 11 تیرماه در دانشگاه علمی کاربردی واحد مازندران با اظهار اینکه تعدد دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و اعضای هیات علمی، متاسفانه دانش آموختگان صاحب مهارت تربیت نکردیم و در حوزه اشتغال در بخشهای مختلف اقتصادی نتایج خوبی نداشتیم، اظهار کرد: چرا که نتوانستیم ارتباط صنعت و دانشگاه را به طور سیستمی تقویت کنیم.

زارعی با بیان اینکه وقتی در میدان کار می رویم، در حوزه بهره وری و افزایش کیفیت تولیدات، جای پای دانشگاه مشخص نیست، تصریح کرد: با بی توجهی به بحث های آمایشی و توسعه بی رویه برخی رشته های دانشگاهی، نه تنها فارغ التحصیلان را به سمت اشتغال هدایت نکردیم بلکه در برخی موارد زمینه های اشتغال را از بین بردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه برنامه هفتم توجه به مهارت و ایجاد اشتغال است

نگاه برنامه هفتم توجه به مهارت و ایجاد اشتغال است