مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-28سياسي

روند رو به رشد آسیب های اجتماعی به معضل اساسی در جامعه تبدیل شده است


امروزه روند رو به رشد آسیب های اجتماعی به یک معضل اساسی در جامعه تبدیل شده که تنها راه ممکن اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد بوده و همگان باید در امر مبارزه گام بردارند.

- ایسنا/کردستان فرماندار شهرستان بانه گفت: امروزه روند رو به رشد آسیب های اجتماعی به یک معضل اساسی در جامعه تبدیل شده که تنها راه ممکن اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد بوده و همگان باید در امر مبارزه گام بردارند.

کمال خدری، امروز چهارشنبه در مراسم انجمن معتادان گمنام اظهار کرد: دولت به تنهایی نمی تواند معضل گسترش مواد مخدر را متوقف کند.

وی با اشاره به نقش اساسی و مفید تشکل های مردم نهاد و رسانه ها در جامعه افزود: تشکل های مردمی و رسانه ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش سنگینی را بر دوش دارند و می طلبد با آگاهی دادن به جامعه نقش خود را در این امر خطیر ایفا کنند.

فرماندار بانه از فعالیت های خوب فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر در مقابله با عرضه مواد مخدر تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به لزوم تقویت سازمان های مردم نهاد در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: انجمن معتادان گمنام شهرستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر فعالیت های چشمگیری را انجام داده که جای بسی تقدیر است و تا امروز تعداد زیادی از همشهریان را از دست بلای اعتیاد نجات داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد آسیب های اجتماعی به معضل اساسی در جامعه تبدیل شده است

روند رو به رشد آسیب های اجتماعی به معضل اساسی در جامعه تبدیل شده است