مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-25سياسي

توافق برای انتخاب رییس ستاد راهبری محله انجام شد


سخنگوی شورای شهر تهران از توافق اعضای ستاد راهبری محله برای انتخاب مهدی چمران به عنوان رییس این ستاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورا  گفت: اعضای شورای شهر به بیان نظرات خود از جمله لزوم تعیین تکلیف وضعیت شورایاران پرداختند چرا که شورایاری به دلیل برگزاری نوع انتخاباتش غیر قانونی اعلام شد، اما برای ما مهم است که شورایاری به عنوان حکمرانی محلی ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: قرار شد در کارگروه های مشترک مسائل و مشکلات پیرامون مدیریت شهری و دیوان عدالت اداری از جمله مسئله شورایاری بررسی و تعیین تکلیف شود.

به گفته نادعلی، اعضای شورا در نامه ای به رییس قوه مقننه درخواست کردند که اگر شورایاری مسئله منع قانونی دارد نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی درباره تعیین تکلیف سراهای محلات گفت: یک توافق خوبی بین 7 عضو ستاد راهبری مشارکت محلات ایجاد شد و آن هم تعیین مهدی چمران به عنوان رییس ستاد مشارکت راهبری محلات بود، نایب رییس شورا اعلام کرده است که مهدی چمران با این موضوع موافقت کرده است هر چند که امیدواریم در هفته های آتی یک جلسه برگزار شود تا مواردی که به تعیین رییس ارتباطی ندارد بررسی شود تا بتوانیم وضعیت سراهای محلات را از این تلاطمی که در آن هست عبور دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برای انتخاب رییس ستاد راهبری محله انجام شد

توافق برای انتخاب رییس ستاد راهبری محله انجام شد