مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-05سياسي

30 هزار مترمربع به فضای بارگاه منور رضوی اضافه خواهد شد


با تکمیل پروژه های زیرسطحی در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی، 30 هزار مترمربع به فضای این آستان مقدس اضافه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی فیضی در نشست با خادمان و سرکشیکان حرم امام رضا (ع) اظهار کرد: پروژه زیر سطحی حرم مطهر رضوی از جمله طرح های عمرانی بزرگ در این آستان مقدس است که در قالب این طرح، 30 هزار متر مربع به فضای زیر ساختی حرم مطهر رضوی افزوده می شود.

مدیرعالی حرم مطهر رضوی درباره زمان بندی این پروژه ها نیز گفت: اجرای این طرح از سال های گذشته آغاز شده و امید می رود در سال 1404 به بهره برداری برسد.

طرح تقویت روشنایی صحن های حرم مطهر رضوی وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های آستان قدس رضوی، تأمین نور و روشنایی صحن های حرم مطهر است و تدابیری در حال اتخاذ است که تمامی صحن های حرم مطهر رضوی همچون صحن انقلاب اسلامی از نور و روشنایی کافی برخوردار باشند.

ضرورت تعامل بیشتر مدیران ملی، استانی و شهری فیضی در ادامه گفت: افزایش فضای زیارتی یکی از برنامه های آستان قدس رضوی برای تسهیل زیارت است که در حال انجام است اما حمایت از زیارت نیازمند اقدامات و برنامه های متعدد دیگری نیز هست که باید با مدیران ملی، استانی و شهر مشهد بیش از پیش در این زمینه با آستان قدس رضوی همراهی و مشارکت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار مترمربع به فضای بارگاه منور رضوی اضافه خواهد شد

30 هزار مترمربع به فضای بارگاه منور رضوی اضافه خواهد شد