مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-27سياسي

غربی ها باتمام توان در جنگ رسانه ای علیه کشورمان کار می کنند


امروز غرب با تمام توانی که دارد در جنگ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ورود پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر سه شنبه در اختتامیه دوازدهمین جشنواره دانشجویی دانشگاه پیام نور در ایلام اظهار کرد: جشنواره در واقع نمایش توانمندی دانشجوهاست، به نمایش گذاشتن استعدادهای بالقوه ای که دارند و تمرینی است برای حضور فراتر از دانشگاه و برای نقش آفرینی در جامعه است.

وی بیان کرد: بحث رسانه و نشریات امروز حرف اول را می زند، دنیای امروز دنیای ارتباطات هست و در واقع جنگ رسانه و اطلاعاتی چیزی است که هر کس در آن پیشی گرفت برنده میدان مسابقه خواهد بود.

امام جمعه ایلام گفت: مثبت و منفی در تاریخ اسلام و تشیع داریم، اگر چنانچه در حوادث و رخدادهایی که اتفاق می افتد متناسب با ارزش خبری واقعه انعکاس پیدا شود و تبیین می شد یقیناً در تعیین مسیر جامعه به سوی صراط مستقیم و یا انحراف از آن تاثیرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: در واقعه غدیر بزرگترین حادثه تاریخی جهان اسلام کوتاهی کردیم، آنانی که باید این خبر مهم را نشر می دادند و در زمان مناسب به دیگران منتقل کردند و پای آن می ایستادند کوتاهی شد، اما برای حادثه عاشورا از تجربه غدیر استفاده شد و واقعیت نگاشته شد و با بزرگداشت عاشورا با همه فراز و فرود و سختی هایی که داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها باتمام توان در جنگ رسانه ای علیه کشورمان کار می کنند

غربی ها باتمام توان در جنگ رسانه ای علیه کشورمان کار می کنند