مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-15حوادث

از کشف موتورسیکلت های مسروقه تا اعتراف به موبایل قاپی


طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از کشف موتور سیکلت های مسروقه تا اعتراف به موبایل قاپی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهر 15 میلیون نفری تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است.

هر روز تماس های زیادی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران گرفته می شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می شود.

کشف 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت خودرو و موتورسیکلت در راستای اعاده اموال به مال باختگان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 3 دستگاه موتور سیلکلت مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد.

سرهنگ طرهانی بیان داشت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و طرح عملیاتی مبارزه با سرقت خودرو و موتور سیکلت بیست و سوم تیر ماه امسال کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی در بازدید از پارکینگ های سطح حوزه و استعلام از وسایل نقلیه موجود، موفق شدند 3 دستگاه موتور سیکلت NS ، آپاچی، و هندا 125 سرقت شده را کشف کنند.

وی افزود: این طرح در راستای تشدید مبارزه با سرقت، اعاده اموال مسروقه به مال باختگان و جلب رضایت مردم صورت گرفت و پلیس آگاهی این شهرستان در سال جاری، طرح های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف موتورسیکلت های مسروقه تا اعتراف به موبایل قاپی

از کشف موتورسیکلت های مسروقه تا اعتراف به موبایل قاپی