مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-15سياسي

واکنش نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به میزبانی پارلمان ایتالیا از منافقین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره میزبانی برخی نمایندگان پارلمان ایتالیا از منافقین و نشست با آنان در این کشور گفت: - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی گفت: منافقین شکست مفتضحانه ای در آلبانی خورده اند و برای آن که به حیات ننگین خود جان دوباره ای بدهند در پارلمان ایتالیا حضور پیدا می کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره میزبانی برخی نمایندگان پارلمان ایتالیا از منافقین و نشست با آنان در این کشور گفت: منافقین شکست مفتضحانه ای در آلبانی خورده اند و برای آن که به حیات ننگین خود جان دوباره ای بدهند در پارلمان یک کشور غربی حاضر می شوند.

وی افزود: اقدامی که پارلمان ایتالیا انجام داد خارج از عرف دیپلماتیک است و اساسا این اقدام نمایندگان پارلمان ایتالیا دلالت بر آن دارد که متاسفانه آشنا به موازین بین المللی نیستند.

منافقین یک گروه تروریستی است و به آن ها میدان دادن و اجازه حضور در پارلمان ایتالیا نشان دهنده کوته فکری برخی از نمایندگان پارلمان ایتالیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به میزبانی پارلمان ایتالیا از منافقین

واکنش نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به میزبانی پارلمان ایتالیا از منافقین