مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-25سياسي

مدیریت های محلی مشکلات شهر و شهروندان را حل می کند


مدیریت های محلی حل کننده بسیاری از مشکلات شهر و شهروندان هستند و تحقق این امر رضایتمندی بیشتری در میان مردم ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: در آستانه اعیاد قربان و غدیر هستیم، به همین مناسبت در اصفهان برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است که در صحن امروز شورا گزارش دست اندرکاران این رویدادها ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به شانزدهمین جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندار و نمایندگان اصفهان گفت: موضوع این جلسه برنامه هفتم توسعه بود که اخیراً به مجلس ارائه شده است.

در این جلسه نقاط ضعف و قوت مورد واکاوی قرار گرفت، هرچند با جلسه کوتاه امکان بررسی کامل طرح نیست.

معتقدیم رویکرد این برنامه حل مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور است، چرا که اکنون در حوزه های مختلف با مشکلاتی روبرو هستیم و رویکرد اصلی برنامه باید حل این مشکلات باشد.

نورصالحی با بیان اینکه ما به عنوان مدیریت شهری، تمرکز بیشتری در خصوص رویکردهای برنامه در حوزه مدیریت شهری داشتیم، گفت: آنچه در طول سال های گذشته شاهد بودیم و در سال های اخیر همان روند مشاهده می شود، بی توجهی به ظرفیت مدیریت شهری و شوراها در اداره امور شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت های محلی مشکلات شهر و شهروندان را حل می کند

مدیریت های محلی مشکلات شهر و شهروندان را حل می کند