مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-20اجتماعي

توصیه پلیس راهور به مسؤولان هیأت ها و ایستگاه های صلواتی اصفهان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مسؤولان هیأت های مذهبی و ایستگاه های صلواتی خواست ضمن همکاری با مأموران این پلیس از ایجاد ترافیک در زمان پخش نذورات جلوگیری کنند.

- محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از آماده باش کامل پلیس راهور در دهه اول ماه محرم خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس راهور به عنوان خادمان آستان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در این ایام آماده هر گونه همکاری با هیأت های عزاداری و مردم عزادار هستند و برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های عزاداری در سطح شهرها تلاش می کنند.

وی بروز ترافیک در زمان پخش نذورات را یکی از چالش های پلیس در این ایام عنوان کرد و افزود: از مسؤولان هیأت های مذهبی و مسؤولان ایستگاه های صلواتی انتظار داریم ایستگاه صلواتی را در حاشیه خیابان ها و میدان های اصلی برپا نکنند، افرادی را به عنوان انتظامات در نظر بگیرند تا در هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راه بندان جلوگیری شود.

محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب عزاداران ملبس به لباس تیره و مشکی هستند، توصیه می کنیم حتماً در موقع عبور از عرض معابر احتیاط بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه پلیس راهور به مسؤولان هیأت ها و ایستگاه های صلواتی اصفهان

توصیه پلیس راهور به مسؤولان هیأت ها و ایستگاه های صلواتی اصفهان