مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-15اقتصادي

اعتبارات تملک و دارایی مازندران 40 درصد رشد یافت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: در سال جاری بیش از دو هزار و 600 میلیارد تومان اعتبارات برای استان مصوب شد که رشد 40 درصدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرج الله فتح الله پور صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه اعتبارات بر اساس ضوابط و قواعد به تصویب شورای برنامه ریزی برسد و سرانجام ابلاغ شود، افزود: اعتبارات مصوب سال قبل هزار و 800 میلیارد تومان بود که این رقم در سال جاری به بیش از دو هزار و 600 میلیارد تومان رسیده که رشد 40 درصدی داشته است.

وی با عنوان اینکه تملک استانی، قانون توسعه متوازان، ارزش افزوده از بندهای ردیف اعتباری است، گفت: از مجموع اعتبارات 425 میلیارد تومان توسط کمیته برنامه ریزی شهرستانی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در مجموع هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار در بندهای مختلف در شهرستان ها توزیع می شود.

فتح الله پور با اشاره به توانمندسازی 500 روستاهای استان گفت: این برنامه در مراحل نهایی قرار دارد و با مشارکت سازمان مدیریت و بنیاد مسکن و سایر دستگاه ها عملیاتی می شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: همچنین 615 میلیارد تومان اعتبار در قالب استانی و فرا شهرستانی توزیع می شود و برای توزیع اعتبارات تملک و دارایی استانی چارچوب هایی تعیین شده است و سهم شهرستان بر اساس ضرایب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات تملک و دارایی مازندران 40 درصد رشد یافت

اعتبارات تملک و دارایی مازندران 40 درصد رشد یافت