مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-11اقتصادي

معاون رییس جمهور: توانمندسازی زنان از برنامه های مهم دولت است


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: توانمندسازی زنان از برنامه های مهم در دولت سیزدهم است که در راستای تحقق آن تلاش می کنیم.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور عصر امروز در همایش یادگار مهر همسران و دختران شهدا و کارآفرینان برتر باغستان با تأکید بر بهبود کیفیت زندگی مردم اظهار کرد: توانمندسازی زنان از برنامه های مهم در دولت سیزدهم است که در راستای تحقق آن تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه خانواده محور اصلی موضوعات پیگیری دولت و معاونت امور زنان است، ادامه داد: امتیازات خوبی برای ساکنین روستاهای شهرستان شهریار و دهه شصتی ها در نظر گرفته شده است؛ اشتغال، فرزندآوری و تغذیه خانواده ها و زنان ایرانی از برنامه هایی است که با جدیت دنبال می شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ابراز کرد: زنان ایرانی در حوزه اشتغال و کارآفرینی درخشش های بسیار مفیدی را به ثبت رسانده اند که نشان از همت والا و تلاش بی وقفه بانوان جامعه ایرانی اسلامی است؛ قطعاً با تلاش بی وقفه بانوان ایرانی در حوزه های مختلف و صنایع دستی بازارهای جهانی هدف صادراتی کارآفرینان خواهد بود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: توانمندسازی زنان از برنامه های مهم دولت است

معاون رییس جمهور: توانمندسازی زنان از برنامه های مهم دولت است