موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-22سياسي

جایگاه زنان در گفتمان انقلاب اسلامی فاخر و متعالی است


مدیر اداره خانواده و عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: جایگاه زنان در گفتمان انقلاب اسلامی فاخر و متعالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اعظم نجفی افزود: این الگوی سوم زن مسلمان تراز انقلاب اسلامی ویژگی هایی که خداوند در وجود او به ودیعه گذاشته و به موقع از آن ها استفاده می کند مانند مهر مادری، صبر، ایثار، پشتکار و ظرافت های زنانه و در کنار آن ایمان، عفت، حجب و حیا را نیز دارد.

وی عنوان کرد: در الگوی سوم زن مسلمان که بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است، زن هم رکن خانواده است و هم در عرصه های سیاسی، اجتماعی و حکومتی مشارکت اثرگذار و فعالی دارد.

مدیر اداره خانواده و عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در خصوص چرایی شکل گیری هویت جدید برای زن در انقلاب اسلامی گفت: بر اساس نگاه غربی زن ابزار جنسی و در دیدگاه شرقی زنان همیشه در حاشیه قرار داشتند و شخصیت های تعیین کننده و تأثیرگذار در جامعه و صحنه های اجتماعی نبودند.

در کارگاه یک روزه تبیین جایگاه زن تراز انقلاب اسلامی با محوریت الگوی سوم زن مسلمان، مسئولان عفاف و حجاب دستگاه های اداری استان حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه زنان در گفتمان انقلاب اسلامی فاخر و متعالی است

جایگاه زنان در گفتمان انقلاب اسلامی فاخر و متعالی است