مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-25اقتصادي

تقسیم سود 188 ریالی «افرا» به ازای هر سهم


مجمع عمومی عادی سالانه شرکت افرانت با حضور بیش از 77 درصد سهامداران و درحالی برگزار شد که به ازای هر سهم، 188 ریال تقسیم سود انجام شد.

- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت افرانت با حضور بیش از 77 درصد سهامداران و درحالی برگزار شد که به ازای هر سهم، 188 ریال تقسیم سود انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از صدای بورس، بابک تراکمه، مدیرعامل شرکت افرانت، در مجمع عمومی عادی سالیانه 1401 افرانت (سهامی عام) با ارائه گزارش هیئت مدیره اهم فعالیت ها و برنامه های این شرکت را تشریح کرد.

او با اشاره به روند رشد دیتا، سرمایه گذاری در مراکز داده را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: این امر، نقش آفرینی افرانت در زیست بوم دیجیتال کشور را بیش از پیش نمایان خواهدکرد.

مدیرعامل افرانت با اشاره به عملکرد این شرکت در سال 1401،توسعه خدمات ابری و افزایش ظرفیت فیزیکی دیتاسنتر با ایجاد و بهره برداری از دیتاسنتر جدید این شرکت را به عنوان محور اصلی برنامه های این شرکت در سال جاری اعلام کرد.

براساس این خبر، افرانت در حال حاضر با چهار دیتاسنتر، در نقاط اصلی توزیع ترافیک کشور حاضر بوده و از آمادگی خوبی برای انتقال ترافیک به کاربران برخوردار است.

تراکمه وجود بیش از سه هزار مشتری سازمانی در افرانت را از سرمایه های این شرکت دانست و بیان کرد: امیدواریم با تکیه بر دانش و سرمایه انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم سود 188 ریالی «افرا» به ازای هر سهم

تقسیم سود 188 ریالی «افرا» به ازای هر سهم