مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-24سياسي

برنامه های دهه امامت و ولایت در مشهد


برنامه های دهه امامت و ولایت مانند تمامی اعیاد مذهبی و ملی با رویکرد حمایت از فعالیت های مردمی با همکاری شهرداری مشهد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین باغگلی در خصوص برنامه های شهرداری مشهد در دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: برنامه های دهه ولایت مانند تمامی اعیاد مذهبی و ملی با رویکرد حمایت از فعالیت های مردمی با همکاری شهرداری مشهد برگزار می شود.

معاون شهردار مشهد بیان کرد: بنابراین برنامه حمایتی از مجموعه هیأت ها، تشکل ها و گروه های مردمی که این ایام به آذین بندی شهر و برپایی ایستگاه های صلواتی و … می پردازند، از جمله برنامه هایی است که مانند سال های گذشته برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین نمایشگاهی تحت عنوان شمس ولایت برگزار خواهد شد که معمولاً در اعیاد و مناسبت های عزاداری فعال می شود تا مجموعه ای از خدمات مانند ابزار و وسایل نورافشانی، ایستگاه های صلواتی، پذیرایی، آذین بندی و … در اختیار تشکل های مردمی قرار گیرد.

تشکل ها هیأت های خود را توسط شورای هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی استان و همچنین مساجد را هم امور مساجد خراسان رضوی معرفی و تأیید می کند.

باغگلی افزود: برنامه دیگری که در این ایام توسط شهرداری مشهد برگزار می شود، جشن بزرگی است که با هزینه ای ویژه راهبری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه امامت و ولایت در مشهد

برنامه های دهه امامت و ولایت در مشهد