مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-26سياسي

4 برابر واحدهای فعلی در رزن مسکن ساخته می شود


شهر رزن در حال حاضر دارای 4260 واحد مسکن بوده که با زمین هایی که در حال تملک است، چهار برابر واحدهای فعلی در این شهر مسکن ساخته خواهد شد تا 20 سال آینده هیچ کس در شهرستان رزن مشکل زمین و مسکن نخواهد داشت.

- علی اصغر غفاری آثار دوشنبه 5 تیرماه در دیدار خود و مسئولان با رییس دادگستری و دادستان شهرستان رزن به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: براساس شاخص های دولت به همه مردم شهرستان که فاقد مسکن و زمین هستند، برای ساخت و احداث مسکن، زمین داده می شود و به همین منظور 100 هکتار زمین در حال تملک بوده که این میزان زمین 6000 قطعه خواهد بود و 16 هزار واحد مسکن قابل ساخت می شود.

وی افزود: این انقلاب بزرگ در نهضت ملی مسکن شهرستان حاصل زحمات تمامی مجموعه ها و دستگاه های شهرستان بوده که با اقدامات زیربنایی و زیرساختی مناسب از سال گذشته چنین شرایطی را در شهرستان فراهم کرده اند.

غفاری آثار در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه پروژه های نیمه کاره و باقیمانده از 44 سال بعد از انقلاب شهرستان با همه اعتبارات به ویژه با اعتبارات سفر در حال تکمیل و بهره برداری و تحقق هستند و تا دو یا پنج سال آینده مردم شهرستان اتفاقات خوبی را با افتتاح این پروژه ها در تمام حوزه های این شهرستان شاهد خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 برابر واحدهای فعلی در رزن مسکن ساخته می شود

4 برابر واحدهای فعلی در رزن مسکن ساخته می شود