مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-04سياسي

رویکرد اصلی کنگره، تجلیل از خانواده معظم شهداست


دبیر اجرایی دومین کنگره هشت هزار شهید والامقام استان همدان گفت: دومین کنگره شهدا با رویکرد تجلیل از خانواده معظم شهدا برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی فرجی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و ستاد پشتیبانی کنگره ملی شهدای استان همدان اظهار کرد: دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان در راستای تبیین و آشنایی نسل امروز جامعه با فرهنگ اصیل و ناب دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کنگره با رویکرد تجلیل از خانواده معظم شهدا برگزار می شود، افزود: سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدا از سوم خردادماه سال جاری آغاز شده و با حضور مسئولان، به منظور تجلیل از خانواده معظم هشت هزار شهید استان، مدالی به نام و اسم شهدا تهیه شده که تقدیم این عزیزان می شود.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی این کنگره متشکل از 23 کمیته است که هرکدام کارهای تخصصی خود را پیگیری خواهند کرد و اجلاسیه هشت هزار شهید استان هم مهرماه برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین کنگره هشت هزار شهید والامقام استان همدان با بیان اینکه برنامه فصل شیدایی در قالب کنگره برگزار خواهد شد، گفت: این نمایش با حمایت های شهرداری همدان و سازمان هنری اوج در مرکز استان اجرا خواهد شد که 30 دقیقه از این نمایش با محوریت همدان و در قالب موضوعات مختلف از جمله زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد اصلی کنگره، تجلیل از خانواده معظم شهداست

رویکرد اصلی کنگره، تجلیل از خانواده معظم شهداست