مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-18سياسي

«راه و رسم روشنگری» روانه بازار نشر شد


ملاحظات اخلاقی و تربیتی در جهاد تبیین» شامل درس گفتارهای حجت الاسلام محمد جواد نظافت یزدی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب راه و رسم روشنگری: ملاحظات اخلاقی و تربیتی در جهاد تبیین شامل درس گفتارهای حجت الاسلام محمد جواد نظافت یزدی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه عنوان ولی و پرچمدار انقلاب اسلامی، توصیه های ایشان به جامعه نخبگانی کشور، مجموعه های فرهنگی، ادبی و هنری سخن به میان آمده، سپس در قالب سه فصل زمینه های تبیین ، گام های تبیین ، اخلاق تبیین مجموعه ای از ملاحظات اخلاقی و تربیتی در جهاد تبیین به رشته تحریر درآمده است و در فصل پایانی نمونه هایی از تبیین در سیره اولیای خدا مورد گفت وگو قرار گرفته که می تواند مورد استفاده جهادگران در عرصه تبیین قرار بگیرد.

مقام معظم رهبری در سال های اخیر مکرر به موضوع جهاد تبیین و مقابله با تهاجم شبیخون فرهنگی اشاره کرده اند که این موضوع جای توجه جدی دارد.

در این کتاب صراحتاً بیان می شود که اولیای خدا پیوسته حرکت خود را توضیح داده و حقایق را بیان کرده اند.

از این رو جهاد تبیین یک ضرورت مستمر است و مخاطبان آن خواص جامعه یعنی صاحبان قلم و بیان، حوزویان، دانشگاهیان، نخبگان و تأثیر گذاران اجتماعی هستند و جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«راه و رسم روشنگری» روانه بازار نشر شد

«راه و رسم روشنگری» روانه بازار نشر شد